torsdag 26 maj 2011

Mina 3st - Exemplifieringar

Mina tilltänkta 3st Exempel

1. En moment från Idrott och hälsa inspelat och redigerat enlig projektplanen.
Den här filmsekvensen är tänkt som ett exempel att för visa upp vid själva genomgången i första undervisningstillfället.

2. En instruktion om de vanligaste funktionerna i Windows Movie Maker.
Ett dokument där jag kan gå igenom och repetera funktionerna innan eleverna själva ska redigera sina inspelade filmsekvenser.

3. En instruktion om hur man lägger ut de färdiga instruktionsfilmerna i portalen Hjärntorget.
Ett dokument som jag kan gå igenom och repetera hur man lägger ut filer i sin klass-aktivitet på skolans portal i Hjärntorget.

/Helge

Efter att ha börjat jobba med det insåg jag vissa problem...

Eftersom jag fortfarande bor i Santiago, Chile så har jag inte tillgång tillgång till varken Gympasal eller övrig Idrottsutrustning eller någon lokal överhuvud taget. Det andra är ordningsföljden på exemplen där det blir en rockad på första och andra exemplet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar